Gårdagen!

Igår blev det alkohol, Lips, Guitar Hero o gott sällskap!

Roligt värre.

Det började med Danne kom förbi en sväng. Hans timing kunde nog inte varit sämre :) Så han åkte ungefär lika fort som han kom!

Sedan hämtade jag Jani o Peter och kvällen och drickandet var igång. Spelade Guitar Hero och hade allmänt roligt.
Vi satt o väntade på Jonas, Kim och Tess som också skulle komma, men dom blev lite senare än planerat.
När dom väl dök upp så blev det lite mer Guitar Hero o sedan spelade vi Lips.. Det finns nog inget som är mycket sötare än mig och Jonas när vi sjunger :)



Här vare full fart på Guitar Hero.
Kim på trummor, Jonas på sång, Tess på bas och Jani på gitarr.

Jag, älskling o Peter övervakade spelandet här.




Sen blev det Lips.. Kommer ej ihåg vilka som sjöng här. Men roligt var det iaf.


Runt 12-tiden så åkte Jonas, Kim o Tess in på krogen. Men Vi andra fortsatte nån timme till.
Efter att Jani o Peter åkt hem så gick jag o älskling o la oss o sov gött.. Lite för länge som vanligt..

Ingen skola idag.. Ska iväg på bowlingträning ikväll. I helgen har vi träningsturnering i Bollnäs.

Nu ska nog jag o älskling spela lite ;)

Tjaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0