Hemma för dagen




Då var man hemma efter utbildningen... Hittar min älskade Angelica framför TV´n med en gitarr i högsta hugg :) Spelar ju på Medium nu t.o.m.

Provet jag hade idag gick bra och nu ska jag börja med TIG-svetsning istället. Roligt sa räven!

Ikväll kunde det blivit lite alkohol om man hade fått tag på något. SJÄLVKLART ska vi alltid komma på såna här grejor DIREKT efter att Gröna skylten har stängt :( Väldigt bra tänkt där.

Så det blir nog bara mys o lugnt ikväll verkar det som.. Härligt det också. Känns som att jag o älsk kan behöva lite sömn faktiskt. Blir lite väl ofta sena nätter och tidiga mornar. Skärpning!!

Nae, nu måste jag duscha!



Kommentarer
Postat av: Angelii

Jag älskar dig !! MEstast av mestast av mestast av mestast!!!!!!!!

2009-08-12 @ 18:02:24
URL: http://angeliis.blogg.se/
Postat av: Mangelii

Älskar dig mestastare <3

2009-08-13 @ 13:47:03
URL: http://mangelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0