Oj oj oj vilka dagar!!

Nu skulle jag nog kunna sitta o skriva några tusen meningar här. Men ska försöka hålla mig lite kort.

Det började i tisdagsnatt..

Jag har ALDRIG fått något finare än det jag då fick av min älskade Angelica. Absolut det finaste jag t.o.m. har hört talas om att någon fått. (Vad det är visar sig :)

Alldeles lycklig över min present så fick jag igår (onsdag) en ÄNNU finare present. Och jag trodde redan att jag fått den finaste man kunde få i måndags.. Men NEJJE!! Då kommer nåt ännu bättre. Vet inte riktigt vad jag ska säga eller skriva förutom att min älskling gjort mig till universums gladaste varelse 2!!!!! gånger denna vecka. Finns liksom inte ord som kan beskriva känslorna jag har för henne så jag tänker inte ens försöka. (Vad den andra saken är kommer inte heller dröja länge innan ni vet vad det är.)

Den enda jag kan säga är väl egentligen

Angelica Axelsson, jag älskar dig nu, då och för all framtid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0