Riktigt rolig film

Såg denna film igår när flickan min låg och vilade..

Fruktansvärt rolig faktiskt. Även fast jag inte är ett direkt helhjärtat Star Wars-fan.
Sevärd!






Just nu på småtimmarna sitter jag o försöker förstå mig på blogg.se medans älskling sitter och försöker bättra på sina kunskaper på Guitar Hero.. Börjar ju bli en riktig rocker hon :)

Snart sovdags och imorgon väntar vi oss en resa till stugan för att hänga med jycken lite.. Sen bär det iväg till skolan som vanligt. Håll nu tummarna för mig imorgon runt 16 tiden då jag ska avlägga ett brytprov. Går svetsutbildning nämligen.

Men nu blev det sen och ointressant läsning.. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0