Skola

Hej gott folk

Snart bär det av till skolan igen. Riktigt roligt o vara där faktiskt.
Precis börjat med TIG och det går kanon. Dock inte lika roligt som pinne :)

Så här ser min skolbänk ut



Idag är det ju faktiskt lilla lördag och MIN NAMNSDAG!! Därför är det väl passande med lite alkohol ikväll.
Får förmodligen besök av en ganska otippad person. Kommer nog bli trevligt :)
Älskling ska självklart också vara med. Om vi bara blir hemma eller om vi åker in på krogen får vi se. Beror på hur trött man är också :)
Guitar Hero blir det iaf. Och förhoppningsvis Lips också så man får sjunga lite :)
Beställde det igår. Får hoppas dom va snabb o skicka.
Sitter o pratar i telefon med dom nu... Spännande.........  Snart......

WOOHOOO det har kommit sa dom.. Då blir det bara åka in o hämta det då så blir man värsta sångfågeln ikväll :)

Kommer säkerligen någon film o bilder under kvällen. Håll till godo :)

Nu ska jag hämta spelet o sen blir det skolan.

Älskar min Angelica så det gör ont.. Men det äre värt :)


Ikväll skall vi sjunga tills vi stupar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0