Stugvisit.

Idag var jag o mitt liv ute i stugan och hälsade på Tyson. Jag tror den ena va tröttare än den andra.

Det började iaf att jag och Tyson tog soffplatsen och Angelica hamnade i fotöljen.




Det varade dock inte särskilt länge tills rollerna var ombytta..

Angelica o Tyson ligger och halvsover i soffan.. Jag fick snällt sätta mig i fotöljen.
Dröjde inte lång tid efter denna bild att båda låg och sov medans jag vackert satt och tittade på nåt engelskt Antikrundan-dito :) Det var förresten 2st böcker om äpplen som blev värderade till ca 160000kr.




Nu sitter jag hemma i min ensamhet och skall ta mig något att äta. Flickan är i stan med sin mor o lilla Mille. Och jag åker iväg till skolan så småningom. Glöm inte bort tummarna vid 16-tiden idag nu!!

Återkommer ikväll med resultatet, om det går bra :)

Fridens folket. Nu ska jag äta husmanskost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0