Torsdagen

Vad har hänt idag?

Vaknade väl typ halv 12 eller något.. Ganska bakfull då Emma, Emma, Elin, Angelica, Gimet och jag drack o spelade Guitar Hero igår. Skapligt full blev man ju!!

Var rätt seg fram tills skolan började 15.30. Gick ändå bra o svetsa faktiskt, kanske borde åka dit bakis oftare?
Slutade tidigare idag för jag skulle åka o träna bowling med laget, gick inte alls så bra tyvärr. Men nästa helg bär det av på träningsmatcher så då får jag visa vad jag kan :)

Efter bowlingen så fick jag äntligen åka hem o spendera tid med Angelica <3
Ätit och kollat film. Myst o haft det helt underbart som vanligt med henne. Imorgon skall vi åka till mina svärföräldrar för lite god mat o trevligt sällskap.

Höres!

mAngelii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0