Dagen

Morsning fok

Idag har det inte hänt så mycket.. Varit sjukt seg. Vakna vid halv 3 typ. Lagom bakis.
Varit till min farmor och ätit med älskling o Mille idag.. Gott gott!!!!

Ha precis badat med Angelica.. Alltid lika mysigt.


Satt o bläddrade igenom mobilen och hitta ett gammalt klipp på Mille som jag bara måste dela med mig..




Haha den är bara sååå bra.. Tittut :) Förövrigt så gör han den där JÄMT om man säger åt han när han gör något som han inte får göra.. Går ju fan inte o hålla sig då..


Jag var även o tanka bilen på en liten mack här i Söderhamn.. Och hitta en ganska logisk grej.






Jag ser 2 potentiella händelser vid brand.

1: Låt skiten brinna upp och få ut pengar för bilen på försäkringen.

2: Gör inbrott i den stängda butiken och släck elden.. För att sedan åka dit för inbrottet..

Vilken skulle man välja?
Finns smart folk verkligen!

Nej men nu är det dags för filmtajm med lovely! The Orphan blire ikväll.. Återkommer om hur den var..




MEN FY FAN VA GOTT!!!!





Den ser ju lite äcklig ut på omslaget iaf.
Men don´t judge a book by its cover ;)
Får väl se hur den är..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0