Frånvaro

Antar väl att man inte ska ge upp med bloggen för att man inte skrivit här på flera veckor..

Får väl försöka komma igång igen.
Lite av vad som hänt

Jag har varit en stor jävla idiot

Jag har äntligen flyttat ihop med mina älsklingar

Jag har bytt bil

Jag har fått förlängt på svetsutbildningen

Jag har fortfarande inte fått mina pengar från jävla A-kassan.



Det var väl lite som hänt.. Nu ska jag uppdatera minst varje dag iaf. Om nån skulle va intresserad :p


Det glada gänget :)





Vårt hem.. Dock långt ifrån klart.. Möbelinhandling skall ske!




Som sagt.. Nya möbler kommer!





Skapligt stor altan iaf




Jag och Mille kollar på Bamse :)







Kommentarer
Postat av: Evelina P***

vilka söta bilder :)<3

2009-10-25 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0