Kvällning

Just nu sitter jag själv i soffan medans damerna (Angelica o Jenny) fixar iordning sig på toan.. Vi ska spela l"Helt Hysteriskt" innan dom promenerar ner på stan.. När dom gått blir det tv-spel för mig.. Och barnvaktande såklart. Mille o Melin ligger o sover här..

Dagen har väl inte innehållit så mycket förutom att vi åkte till mina föräldrar och åt god mat.

Morgondagen ska väl bli lite roligare hoppas jag då jag ska iväg på Guitar Hero-tävling.

Fick precis ett samtal av min vän Viivek om att han skulle tydligen hit om en stund o dricka lite öl osv osv :)
Alltid roligt med sällskap :)

Ne nu ska jag skynda på tjejerna lite.. Dom är ju förjävla seg!!!

HELVETE! Nu kom Angelica ut med vita linser.. Vågar inte ligga nåt ikväll :o




Fyfan vad jag älskar denna där!! <3 <3 <3
Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0