Tjohej

Ännu en dag passerad snart.. Fast idag har det varit en lång dag då jag varit hemma från skolan..
Men lik förbannat så är jag hungrig iaf så nu tänkte jag väl åka o köpa något att äta så vi blir lite mätta i magen.

Vad ska man köpa då? Pizza? Kebab? McDonalds? Något att laga.

Vi får nog ta o överlägga lite här hemma vad vi är sugen på tror jag.

Film blir det sen också. The Children ska vi titta på ikväll.



Ser väl lagomt skräckig ut? :)

Återkommer senare om hur den va och vad fan vi åt :)

Mors så länge.

----------------------------------------------------------------

Det blev en Big Mac o jag måste ju säga att jag är ganska kreativ med ketcupen ;)



 
FILMTAJM!! AJÖSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0