Då vare lördag då! :)

Lördag idag.. Gillas skarpt som vanligt.
Igår var min bror på besök och det blev film/dokumentär tittande.. Riktigt trevlig.
Älskling festade på med Madde medans.. Kom väl hem vid 5 eller nåt kanske.. Vore roligt o veta vart dom var.. Och vad hon gjorde :o
Men men, de skiter man väl i :)
Sover gör dom nu iaf. Fast kl 12 ska vi va i Stugsund så dåååååå blir dom väckt med råge.. Funderar på vattenhink? :)
Jag har ingen aning om vad som händer idag faktiskt, förutom att vi ska iväg o spela lite badminton. Men det blir nog ganska lugnt för mig då förkylningen finns där fortfarande. Alltid lika roligt o svinga lite racket :)
Men jag har fått en hint om att nånting ska hända idag.. Men jag har fortfarande ingen aning om vad det kan vara.. Flikkan verkar ha något på gång iaf. Då jag har blivit tillsagd att jag inte får göra ditten o datten. Men hon kan inte säga varför.. Jaja, det märks väl senare idag :)
Nu ska jag entertaina kidsen ett tag. Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0