Awake

Gomojja (Mille sätt att säga god morgon)
Jävla porrigt väder ute idag! Gillart.
Måndag och man jobbar inte :( Så äre när man är timanställd. Skit
Visserligen skönt o va hemma med familjen, fast det blir ju mindre pengar.
Men det drabbar ingen fattig ;)
Idag blir det nog ganska lugnt faktiskt. Älskling ska iväg o fortsätta med sin tatuering så jag ska va hemma med kidsen så länge.. Får se om vi kanske åker till stugan och planerar lite bröllop och äter en smula.
Just nu är Mille på rummet och misshandlar leksakerna och Liza-Lii ligger i vagnen bredvid mig och tuggar på näven sin. Förstår verkligen inte hur hon kan få in HELA handen i munnen :)
Jag får typ in 2 fingrar max. Men då kan inte jag öppna munnen som folk heller. Den 16:e är det dags att städa bort lite onödiga ting i min käft. Visdomständerna ska väck! MEN jag skulle så gärna vilja ha samma bedövning som dom har i USA. Ser ju hur kul ut som helst!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0